19 Temmuz 2010 Pazartesi

Lost Lost Diye Nicesine Sarıldım

Tam 6 sene olmuş Lost başlayalı. 6 sene. Ama bu benim 6 sene önce başladığımı göstermiyor tabii, son 2 senedir izliyorum Lost'u. Az önce bitirdim. Değişik bir his oluştu nedense. Ben internetten dizidir filmdir indirmekle uğraşamadığım için çok sevgili bir sınıf arkadaşım (aka Hacımcımcımcım) sağladı tüm bölümleri bana. İlk sezonu bir cumartesi günü yerimden kalkmadan bitirdiğimi hatırlıyorum. Tey tey. Takır takır tüm bölümleri bitirdim zamanında tabii. Son sezonu iple çektim ama bitene kadar da izlemeye başlamayacağım dedim. Bitince başlarım dedim ama koşturmaktan yalan oldu. Antalya'ya gelip de türlü hastalıkla uğraşınca bitireyim artık şu diziyi dedim.

Gözünü açtığından beri hastası olduğum Jack'i, Star Wars hastası ve de hep böyle bir arkadaşım olsa keşke dediğim Hurley'i, ailemizin müzisyeni caanım Charlie'yi ve brother Desmond'u çok özleyeceğim.

Ne kadar acayip bitmiş olursa olsun, bir dizi için kafamızı patlatmamıza, ulen noluyor yahu dememize sebep olmuştur.

Close your eyes Jack diye bitiresim geldi. Nedensiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder