15 Temmuz 2010 Perşembe

Karikatür Camiası

Çok iyi hatırlıyorum ben küçükken rockstarlarla yatmak önemliydi ortam ablaları için. O durum son 4-5 senedir karikatüristlere kaymış durumda. Uykusuz veya Penguen okumayana bakmaz olmuş insanlar. Oralardan yazı araklayan araklayana zaten. Ortalık küçük Umut Sarıkayalar, küçük Ersin Karabulutlar kaynıyor.

4 senedir üniversitemin Karikatür Kulübü içindeyim. 3 sene de başkanlık yaptım. Bunların çoğunun ciğerini biliyorum o yüzden. Öncelikle iki çizik atıp 'hehö ben karikatüristim' diye geçinen tipler üredi. Sonra 'abi Ersin beni anlatıyor yaa' cılar. Arkadaşlarıyla tamamen Yiğit Özgür karikatürleri aracılığıyla konuşanlar da var mesela. (Hayır, şarkıcı olamıyor.) 'Esprilerim çok iyidir benim' diyip de Alpay Erdem-Vedat Özdemiroğlu mixi yapıp getiren de çok oldu. Neyse bunlara çok laf edecek yetkili merci değilim tabii ben ama durum genel olarak böyle.

Bilumum dergiyle muhattap oldum tabii ben bu kulüp sayesinde. Leman bizi hiç sallamadı mesela. Ha keza Penguen de öyle. Hep bahane uydurdular. Uykusuz'u bu konuda tek geçerim. (Tabii telefonda saatlerce dil dökmelerimi saymıyorum şu an.)

Bundan sonra isim yok gençler kusura bakmayın.
Şu genç kızların ölüp bittiği, genç erkeklerin de idol saydığı çoğu karikatürist aslında harbiden tırt insanlar. 'Ben burda kalmam bana 5 yıldızlı yer ayarlayın' diyeninden, trenden iner inmez 'aha karı' diye üstüme atlayanından, söyleşiye gelip de ağzını açmayan çeşidinden, söyleşiye sarhoş gelmek gibi salak bir düşünceye sahip olanlarından, gece eğlenme amacıyla gidilen mekanda barmenin sevgilisine asılıp dayak yiyeninden, romantik prens modunda takılıp da aynı anda 3 kızla yiyişeninden (gram abartma yoktur, oturduk tüm kulüp ağzımız açık izledik.), yatağa atmaya çalıştığı kız(lar)ın hesabını falan da kulübe kitleyeninden, çok çeşit insanlar bunlar.

Tabii böyle garip olanların dışında dünya iyisi olanlar da var. Hala muhabbetimizin sürdüğü insanlar bunlar. Harbiden insan olanlar yani. Gece mekanda bile karikatür dersi vereninden, yolda gördüğü zaman selam verip, sarılanından bunlar. Onlara selam ederim.

Demem o ki sadece okuyun ve geçin çoğunu. Öyle idolünüz de yapmayın. Ya da bir kaçını yapın hadi izin verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder