28 Temmuz 2010 Çarşamba

Gerçek Avatar:The Last Airbender

Öncelikle şu isim konusuna açıklık getirmek istiyorum kendi adıma. Avatar şimdilerde The Last Airbender diye geçen filmin adıdır. Pis James Cameron'un çakma Pocahantas filmi değil.

Neyse efendim şimdi ben bu gerçek, has ve öz Avatar'ın hastasıyım. Zaten çizgi filmleri çok severim fakat bunun yeri çok ayrıdır.

Gelelim Shyamalan amcanın yaptığı abuk filme. Çok da gelmeyeyim aslında zira filmi pek beğenmedim. Tamam yerden yere vurulacak kadar değil ama yine de olmamış. Salak Sokka olmuş mavi gözlü şirin bir çocuk, güzelim Zuko olmuş bir Bollywoodstar. Zaten Shyamalan birazcık daha kassa tüm film Hint oyuncu kaynayacakmış. Ulen bütün Ateş Ulusu Hintli olmuş be. Aang'i oynayan çocuk da bir garip ama şirin olmuş. Appa desen rezalet, çok çirkin bir yaratık yapmışlar. Neyse gördüğünüz gibi ben filmin böyle olmasına üzülmüş olanlardanım.

Ama gidin izleyin tabii. Toy Story 3'te de dediğim gibi; Film 3D, salonlar klimalı ama değişik olarak çok çocuk gelmiyor. Aşağıdaki çizimi yapan her kimse de öpüyorum burdan.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder