12 Ağustos 2013 Pazartesi

Neee Evleniyor muyum? Vol.2

Selam. Twitter'da #nişaniscoming diye diye gün sayıyorum. Araya Bayram girdiği için 4-5 gündür bir şey yapmadık ama sürekli plan konuşup duruyoruz. 'Kimler gelecek?' 'Ne ikram etsek?' 'Pasta nasıl olsun?' 'Onları şurda yatıralım, biz burda yatarız.' diye diye kaç tane kağıt eskittim.

SON 6 GÜN!

Taa en başından beri yapmayı planladığım 2 atıştırmalık var, gerisini zaten Annemle halledeceğiz. Biri küçük süslü muffinler, öteki de isimlerimizin yazdığı kurabiyeler. Şeker hamuru denemeleri falan yapıyorum, ama o iş tamamdır. İkisini de birkaç gün önceden yapacağım zaten, paylaşırım buradan da.

Öteki planım da hediyelik keselerini kendim yapmamdı. Her malzeme tamam ama hala aktara vb. gidip lavanta almadık.

Bugün bir ton iş yapmayı planlarken, resmen Annemle biraz üşendik, öğleden sonra küpe arayışına çıkıp küpe dışında bir sürü şey aldık. Yarına hayırlısı artık.

Bu arada Watsons'tan Köpüklü Ayak Masajı Aleti aldık -kaç zamandır gözüm vardı- ve sanırım kendisine aşık oldum. Uygun vakitte almanızı bile öneririm.

Yarına çok iş var.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder